سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشی

کاشی بعد از لعاب کاری نوبت به پخت کاشی می‌شود ، اساس پخت کاشی بسته به منحنی زمان و دما دارد ، که به آن منحنی پخت کاشی نیز گفته می‌شود . این نکته را باید دانست که : بازده و راندمان پخت کاشی به انرژی گرمائی بستگی دارد که توسط محصولاتی که در کوره قرار گرفته‌اند جذب می‌شوند . کاشی دارای یک سری خصوصیت هست که می‌توان اینگونه بیان کرد که : 

- دارای مقاومت کم و شکننده بودن سطح لعاب می‌باشد ،  به دلیل اینکه بسیار ظریف بوده و نوع ساختار آن متفاوت می‌باشد . 

- شفافیتی که در مورد به درخشندگی سطوح کاشی دارد و لعابهای تراس و اپک که می‌تواند زیبایی سطح کاشی را دو برابر کند . 

- سطح لعاب کاشی که می‌تواند طیف چاپ و زمینه تغییر رنگ داشته باشد . 

- کثیف بودن سطح لعاب کاشی و داشتن ترکهــــای مکانیکی و شکستگی و گوشه پریده بودن کاشی می‌باشد . 

 موارد مصرف کاشی در نمای داخلی می‌باشد که بهترین گزینه برای استفاده از این متریال ساختمانی آشپزخانه ، سرویس بهداشتی ، بدنه حال و پذیرایی .... 

رنگ و ابعاد کاشی بدنه متفاوت بوده ضمن اینکه بتوان هر ابعادی را در هر مکانی نصب کرد ، ابعادی که برای هر مکانی قابل استفاده است باید شامل به متراژ بدنه بستگی دارد و دیگر اینکه باید بدانیم هر کاشی بسته به متراژ برای کدام قسمت مناسب می‌باشد . رنگهایی که انتخاب می‌شوند با توجه به فضا و نور پردازی رنگی که مناسب نمای داخلی می‌باشد باید انتخاب شود . نکته اینجاست که تعادلی بین رنگها ایجاد می‌شود باید به نسبت تیرگی و روشنی در بین آنها برقرار باشد . در تصویر زیر نمونه کاشی بدنه را مشاهده می‌کنید که مناسب بدنه و نمای داخلی می‌باشد : 

کاشی با ابعاد 30*60 با طرح زیبا و دارای لعابی براق

کاشی معرفی شده ، کاشی البرز فیروزه ایی هستش که دارای لعابی براق و سطح تخت می‌باشد . ابعاد این کاشی 30*60 و کالیبره بوده و دارای دو رنگ زمینه و کاشی دکور می‌باشد .